⭕ در سوالهای جداگانهای از افراد پرسیدیم برای هرکدام از موارد کسب درآمد، اثرگذاری اجتماعی، بررسی اخبار، تعاملات کاری و ارسال پیام به دیگران از کدام پیامرسان استفاده میکنید؟
🔺 نتایج نشان داد پلتفرمهای داخلی در هیچ یک از اهداف استفاده، به پلتفرمهای خارجی برتری کسب نکردهاند!
✳️ هرچه به سمت فعالیتهای اجتماعیتر میرویم، استفاده از پلتفرمهای خارجی غلبه بیشتری پیدا میکند و در کاربریهایی مانند ارسال پیام مستقیم و گروههای کاری، تفاوت میزان استفاده از داخلیها و خارجیها کمتر میشود.